Retouren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.

Na ontvangst van de geretourneerde goederen door Loftique.com wordt de bestelling geannuleerd. Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na annulering teruggestort op de rekening waarmee de oorspronkelijke betaling is gedaan.

Wel zijn er enkele voorwaarden:
- Geretourneerde artikelen moeten in oorspronkelijke ongebruikte staat zijn;
- De goederen moeten in staat zijn om opnieuw te worden verkocht door Loftique.com;
- Gebruik, indien mogelijk, de originele verpakking om de goederen te retourneren;
- Voeg de originele meegestuurde pakbon toe bij je retour (of als je deze kwijt bent een briefje toe met je naam en het ordernummer). Anders kunnen we je retour niet verwerken;

De volgende goederen zijn uitdrukkelijk uitgesloten van het recht op teruggave:
- Goederen besteld voor zakelijke projecten;
- Op maat gemaakte goederen;
- Speciaal bestelde en / of aangepaste goederen.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Wil je je bestelling retourneren? Meld je retour dan aan door een mail te sturen naar info@loftique.com en vermeld je naam, ordernummer en de reden waarom je je bestelling wilt retourneren. Zo kunnen we je retour zo spoedig mogelijk afhandelen en heb je zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug.

Let op! Alleen als je je bestelling eerst aanmeld kunnen we je retour verwerken. 

Wat zijn de retourkosten?
Retourneren is gratis

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Als je een aankoop wil ruilen voor een maat groter, kleiner of voor een andere kleur, kun je een nieuwe bestelling plaatsen en de oude bestelling retour sturen. Het aankoopbedrag van je eerste aankoop zal binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour weer op je rekening staan. Op deze manier heb je je nieuwe bestelling het snelst binnen. Kijk hierboven voor de retourvoorwaarden.

Wat zoek je?